Dewereldvankaat

Monday, April 12, 2010

de verhuis

Filed under: Uncategorized — dewereldvankaat @ 10:13 am

Blogger zegt mooi dat ze vanaf 1 mei niet meer zullen FTP-en naar een eigen domein. Tijd voor een verhuis dus, en 11 april leek mij nog ‘op tijd’ om het bericht van de verhuis te melden. Maar nee, hij wil het bericht er niet meer opzetten…

Dus ga ik naar de indexpagina van mijn domein moeten gaan en het daar eigenhandig opzetten. Pfff… dat is jaren geleden dat ik nog zoiets gedaan heb, laat staan dat ik nog HTML zou kennen, nog meer jaren geleden. Of hoe dat zit met die FTP dinges, of Dreamweaver en van dat. Wie weet bestaat dat geeneens meer ?

En nu ik er aan begonnen ben snap ik al helemaal waarom het niet lukt : “one”, waar ik gehost ben, ligt plat voor onderhoud. Dus dàt verklaart waarom er niet ge FTP -t kan worden. Misschien ligt het helemaal niet aan Blogger?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

